W dniu 20 lutego gmina Kłecko, zawarła umowę firmą GRINGO Sp. z o.o. z Wągrowca, na zadanie pod nazwą „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko poprzez prace budowlane, remontowe i adaptacyjne – etap II”. W ramach tego etapu prac, zostaną wyremontowane toalety na pierwszym i drugi piętrze Kłeckiego magistratu. Projekt przewiduje, przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb osób niepełnosprawnych, oraz kompleksową modernizację obecnych węzłów sanitarnych. Termin wykonania zadania ustalono do dnia 21 kwietnia 2023 r. Koszt realizacji tego zadania ustalono na kwotę 98 301,60 zł. Projekt Likwidacja barier architektonicznych w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko poprzez prace budowlane, remontowe i adaptacyjne – etap II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach Program Wyrównywania różnic między regionami III na 2022 r. Dofinansowanie wynosi 35% całości zadania tj. 34.405,56 zł.
Jest to już kolejne działanie, modernizacyjne w budynku urzędu, które zmierza do likwidacji barier architektonicznych i dostosowania biur oraz pomieszczeń, dla potrzeb osób niepełnosprawnych.